VÄLKOMMEN till min FOTOBLOGG alla bilder är KLICKBARA

söndag 21 juli 2013

164 Kväll


7 kommentarer:

  1. Så stilla och fint i bilden. En riktigt skön kvällsbild!

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis som Eva när jag såg den här vackra bilden! Vilken underbar kväll detta måste ha varit.

    Svar på det där med hästarnas skor i min bild från Krakow. När du kommenterade det så såg ju även jag klackarna, som jag inte tänkt på tidigare. Jag är uppvuxen med hästar och pappa skodde alltid med själv - blir ju så i fjällvärlden och "förr i tiden" ;-)
    Men de hade inte sådana skor. Kanske beror det på att hästarna går på kullerstensgator och asfalterade vägar i Krakow och det kanske är någon form av avlastning?

    SvaraRadera
  3. Harmonisk vacker kvällsbild, som inger lugn och ro :)

    SvaraRadera
  4. Underbart vackert fångat foto!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. Otroligt fin bild, meditativ !!

    SvaraRadera