VÄLKOMMEN till min FOTOBLOGG alla bilder är KLICKBARA

fredag 11 januari 2013

80 Från förr


9 kommentarer:

  1. Visst ser det ut att komma från förr. Men vad kan det vara?

    SvaraRadera
  2. kan inte gissa vad denna vackra tingest är! Har du en tävling med pris?

    SvaraRadera
  3. Hmm...vad kan detta vara? Nyfiken blir man!

    SvaraRadera
  4. Vackra färgtoner, och vad är denna sak från förr?

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en vävsked från förr gjord i trä som jag tror jag fick med någon gammal vävstol för länge sedan, numera är de gjorda i rostfritt stål eller liknande.

      Radera
  6. ahaaa du har talat om vad det är....jag kände igen det för en sådan hade mormor :-)

    SvaraRadera
  7. häftig...
    Tack för titten på min blogg.
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera